Tematy: Google Analytics | Lokalizacja na Mapach Google
Pozycjonowanie strony w Google
(bezpłatne dla klientów zlecających nam budowę strony www)
- pozycjonowanie strony pod kątem SEO
- budowa meta-tagów strony głównej ("title", „keywords”, „description”)
- budowa mapy strony i pliku robots (sitemap.xml, robots.txt)
- pingowanie strony (szybsza indeksacja treści)
- rejestracja strony w Google Analytics - pełna analiza statystyczna odwiedzin strony
- rejestracja strony w Google Moja Firma - siedziba Twojej Firmy pojawi się na mapie Google
- rejestracja strony w Google Search Console - wskazówki dotyczące poprawnego działania Twojej strony
Obowiązek poinformowania użytkowników strony o tym, że strona www korzysta z plików cookies spoczywa na właścicielu strony www.
Za dodatkową opłatą oferujemy dodatek do strony www z informacją o plikach cookies.
Zgodnie z nieoficjalnymi zapowiedziami wkrótce strony nieresponywne mogą zniknąć zupełnie z indeksu Google dlatego zachęcamy do zmiany strony www na responsywną i zabezpieczoną certyfikatemm SSL.
W celu przeprowadzenia pozycjonowania w Google należy przesłać:
- dostęp do konta Klienta w Google (login i hasło). Konto można założyć na stronie: https://accounts.google.com/
- wykaz słów kluczowych (od 10 do 20 słów/fraz rozdzielonych przecinkami)
- opis strony (max. 160 znaków), który będzie pojawiał się w wyszukiwarce Google, docelowy adres strony www.
Statystyki odwiedzin strony - Google Analytics
Pełna analiza statystyczna odwiedzin strony (on-line). Aby mieć wiedzę o popularności naszej witryny należy śledzić ilość wejść na stronę. Proponujemy najlepszy program służący do tego celu czyli Google Analytics. To internetowe narzędzie, które służy do analizy statystyk serwisów www.
Wdrożenie systemu Google Analytics nie wiąże się z dodatkowymi kosztami. System jest całkowicie bezpieczny i nie będzie mieć żadnego wpływu na działanie naszej strony.
Główne zalety Google Analytics:
- Konto Google Analytics analizujące wejścia na Twoją stronę www.
- Możliwość śledzenia ilości odwiedzających w czasie rzeczywistym (ilość osób online).
- Dziesiątki analiz związanych z odwiedzającymi Twoją stronę www min: odwiedzający, dane demograficzne (język, lokalizacja), nowi-powracający, rodzaj przeglądarki, rodzaj systemu, sieci, źródła odwiedzin i wiele innych.
- Możliwość jednoczesnego zbierania danych z wielu stron internetowych (po dodaniu kolejnych stron www).
Panel Administratora w Google Analytics
Twoja firma na mapach Google.
- Dotrzesz bezpośrednio do klientów, którzy szukają informacji na temat Twojej firmy w wyszukiwarce Google, Mapach Google czy Google+
- Pomożesz klientom znaleźć Twoją firmę, kiedy będą jej szukać na mapie.
- Przyciągniesz więcej klientów dzięki opiniom i gwiazdkom.